JAKIE SERIALE WARTO OBEJRZEĆ?








TELEFONISTKI
"Madryt, lata 20. Cztery kobiety z krajowej centrali telefonicznej uczą się pracy w nowoczesnym miejscu, szukając przy tym miłości i przyjaźni."

Długo zbierałam się do obejrzenia tego serialu. Nie przepadałam wcześniej za hiszpańskimi produkcjami. Oj jakie było moje zdziwienie kiedy zaczęłam oglądać "Telefonistki". Serial przedstawia historie kobiet, które w czasach, gdy płeć żeńska ma ograniczone prawa, starają się przeciwstawić niesprawiedliwości. Pragną wolności. Nie chcą już być pod " władczą ręką" mężczyzn.  Dzięki wzajemnemu wsparciu stają się samodzielnymi, niezależnymi i silnymi kobietami. Ten serial pokazuje przez co musiały przejść kobiety, aby tak jak My aktualnie, mogły pracować, spotykać się z takimi ludźmi jakich wybrały oraz by same mogły podejmować decyzje.
Szczególnie zachwyca mnie gra aktorska głównych bohaterów, która jest bardzo dobra.


THE CROWN
"Po śmierci króla Jerzego VI nową władczynią Wielkiej Brytanii zostaje jego córka Elżbieta II. Kobieta obejmuje tron w momencie, kiedy imperium chyli się ku upadkowi."

Świetnie przedstawiona biografia Elżbiety II, która ukazuje przez jakie trudności musiała przejść królowa. Większość osób zapewne myśli, że życie królowej nie jest wcale takie złe, ale po obejrzeniu tego serialu zapewne duża ilość takich osób zmieni zdanie. "The Crown" ukazuje przez jakie dołki życiowe człowiek musi przejść, by nie zaszkodzić ludziom oraz aby nie zapomnieć kim się jest. Pokazana jest również rodzina królewska, która musiała dostosowywać się do wszystkich zasad. Nie mogli żyć tak jak my i robić tego co my.





ANIA, NIE ANNA
"Życie rudowłosej sieroty, która zostaje przygarnięta przez niezamężne rodzeństwo, mieszkające na Zielonym Wzgórzu."

Mogę szczerze napisać, że nie spotkałam się z serialem, który tak jak ten doprowadziłby mnie tyle razy do łez. Wspaniały serial, który powinniście obejrzeć.  Serial, który wzrusza i sprawia, że człowiek może wyciągnąć ważne wnioski. Główna bohaterka, Ania, jest niezwykłą osobą, która mimo okrutnego dzieciństwa stara się patrzyć na świat przez "różowe okulary". 
W tym wypadku również jestem zauroczona grą aktorską głównej bohaterki. Nie wyobrażam sobie innej Ani, aktorka w sposób wręcz idealny wcieliła się w swoją rolę. Przekazała wszystkie emocje, które powinny być przedstawione. Serial pokazuje tak bardzo ważne wartości w życiu, których nie doceniamy, a powinniśmy.  Bardzo przyjemnie się ogląda, jest idealny na wieczory z kocem i herbatą.






OUTLANDER
"Sanitariuszka wojenna Claire w tajemniczy sposób przenosi się z 1945 do 1743 roku."

Już od pierwszego odcinka ten serial mnie zachwycił. Chyba każdy chciałby mieć możliwość cofnięcia się w czasie. Niestety główna bohaterka nie zrobiła tego świadomie oraz na pewno nie chciała cofnąć się do roku 1743. Jak poradzi sobie z tak trudną sytuacją? Czy będzie miała możliwość powrotu do swych czasów? To musicie sprawdzić Wy. Nie będę Wam spoilerowała, mimo iż bym chciała haha. Główna bohaterka nie może zakłócić historii, ale czy się jej to uda? Kiedy człowiek pozna ludzi i zacznie mu na nich zależeć, czy będzie potrafił ochronić ich przed tym co wydaje się być nieuniknione? 
Dzieję się zdecydowanie bardzo dużo, dzięki czemu w serialu nie ma nudy. Niejednokrotnie sytuacje zaskoczyły mnie totalnie. Ta propozycja znajduje się w Top 5 moich ulubionych seriali.

Buziaki, Angelika.







7 komentarzy:

  1. Świetne pozycje! Zbieram się do obejrzenia Telefonistek, które znalazłem przypadkiem jakiś czas temu po obejrzeniu serialu Uwięzione (vis a Vis). Swoja drogą, polecam. :) Resztę też oczywiście muszę zobaczyć. :)

    Pozdrawiam
    Piotrek
    muzykanakolkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wymienionych seriali znam każdy, jednak obejrzałam jedynie kawałki outlander'a z rodzicami. Aktaualnie oglądam TVD, Elite, Riverdale. Bardziej te typowe seriale na czasie.
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również oglądam Riverdale, fajny serial ❤

      Pozdrawiam, Angelika.

      Usuń
  3. Uwielbiam Anie nie Anne, a The Crown właśnie zaczęłam oglądać <3

    www.weronikajankowska.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że The Crown również Ci się spodoba ❤🥰

      Pozdrawiam,Angelika.

      Usuń
  4. Myślę, że prędzej czy później sięgnę do tych tytułów, najpierw muszę skończyć swoje :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Językiem szczerości , Blogger